Nasılsınız kızlar bu haftalarda olanlar ne tür şikayetleriniz var ,benim catim çok acıyor yürümekte zorlaniyorum,belim ve bacaklarım ağrıyor, halsizlik hep var , aşırı lavoba ihtiyacı olmaya başladı,Rabbim hepimizi sağlıcakla kavuştursun 🤲🤲Şimdiden hayırlı Bayramlar