Yüzünde ödem yoksa , ayaklar kollar bacaklar normal kabul ediliyor. Bende 35+3 üm iki haftadır ödemliyim, bir haftadır sol kol uyuşukluğu çekiyorum ama doktorum normal dedi. Senin gene son hafta başlamış ben bi buçuk aydır 100 metre yol yürüyemiyorum hemen tıkanıyorum. Sıkma canını hepsi geçici ve çok normal.