bdenerigokce Ferda21 19+0 bebeğimi çok özledim, 3 haftadır gitmiyorum tatile geldim aslında ama yine de aklım miniğimde, biraz kötü şeyler duyuyorum bu ara o yüzden tedirginim, onun dışında kasık ağrım oluyor bazen ve hala mide bulantısı oluyor 🙌
Ask-bebegim Ferda21 dün gördüm oğlumu bayramda tatile gideceğiz hemde bı kaç şikayetim vardı. Maşallah herşey yolunda ilerliyor görünce rahatlıyorum Görmeyince acaba iyi mi diye kendimi yiyip bitiriyorum.biran önce dogsalar da kucaklarimiza alsak sağ salim 18+4 haftalığız
Tusse18 bdenerigokce bende tatildeyim ve benimde sürekli aklımda bulantılarım da geçti çok iyiyim ama o iyi mi kendimi yiyip bitiriyorum
Papatyacm Bizde 19+2 olduk oğlumla 😊 benimde geçtiğimiz hafta kasıklarım ağrıyordu korkmuştum demek ki olabilen bir durummuş. Ama bu hafta geçti çok şükür🤲 bdenerigokce
bdenerigokce Tusse18 benim bulantılarım geçmedi hala ara ara geliyor sadece kanamam yok o yüzden biraz rahatlıyorum çok şükür
Papatyacm Biz görmeyeli de 3 hafta olacak cuma günü hem çok özledim hemde belli müddet görmeyince korku sarıyor içimi bir şey olursa diye inşallah Allahım bu süreci sağ Salim atlatıp yavrularımızı kucağımıza almayı nasip eder 🤲
Hilal_blc @Ferda21 bebebiminn tekmelerini 14 haftada hissetmiştim ama icerden oldugu icin kalp atışı gibi oluyordu ama şimdi karnımın kalkıp inmesini görüyorum allahimmm çok güzel bi duygu rabbim yaşamayanlara yaşatsinnn 18+1😍😍😍
Tusse18 Hilal_blc ay nasıl oluyor bizde 18e giricez ilk gebeliğiniz mi nasıl kalkıyor bizimkinde daha tık yok benim ilk gebelik 🥺
Hilal_blc @Tusse18 ilk gebeligim canm tam 18.haftaya girdigimde hissettim yanii dünnn maşAllah cok hareketli akşam sanki karnımda balık var gibi hissettim bunlar daha yeni oldu 🤣
Hilal_blc @Tusse18 cinsiyeti bellimi senin bebişinn benimki bacak arasını göstermiyor bi türlü okdr hareketli olmasina ragmen 🥲