Nrslcn aynı durum bende de var son birkaç gündür iyice şişti ayaklarım ve sağ soldan daha şişik 39+0 dayım ve artık çok zorlanıyorum ya ayak şişmesi de iyice modumu düşürdü bugün kontrol var bakalım doktor ne diyecek hayırlısıyla Sağlıkla doğum yapalım inşallah