Ysn Nkoca düzenli geliyorsa doğum kas8lmasidir ayrıca ishalde doğum belirtisi acile gidin ins vaktinde geliyordur bebis
Merwe60 Kasılmada var ishal de ama 1 haftadır ne gelen var ne Giden açılma da yok yani olmayadabilir gidin acil e ama çokta panik yapmayin