zehramemmedova5 Yaklaşık 2aydır genital bölgemde et parçası çıktı bir türlü gitmiyor çok kaşınıyor kuruyor ve koku yapıyor günde 10kere yıkasamda fayda etmiyor doktor krem yazdı kullandım yine bir degişim yok sizce o ne bebege zararı varmıdır