Tubisss35 Arkadaşlar hepinize merhabalar bişey sormak istiyorum hangi güneş kremini kullanıyorsunuz çok karasız kaldım ben teşekkür ederim şimdiden
Jsndjfjdnnxnxjc_10 Tubisss35 ben soltis kullanıyorum Instagram da gebeler icin oneriliyordu bende aldım memnunum❣️
Tubaasirinn Bende soltis doğal içerikli mineral filtre olanını kullanıyorum memnunum fiyatı da pregna ya göre çok daha uygun ve beyazlık bırakmıyor
__mom1 Soltis fiyatı uygun ama yoğurt gibi sürmesi çok zor ve yağlı ciltler için ağır bence ben bioderme mineral kullanıyorum. Bi de darphin diye bi marka almıştım ikisini dönüşümlü kullanıyorum
MucizemMart __mom1 biodermadan hic memnun degilim yaa cift asamali temizlik yapmaktan cildim yoruldu tahris oldu😟
__mom1 MucizemMart valla ben bu kadar denedim 😅 mineral filtre genel olarak sürümü zor ağır oluyor ama soltis bana biodermadan daha ağır geldi
Sere Sebamed baby 50 faktörlük losyon halini aldım kızıma haliyle kendime de😄. Daha önceden de spreylisini almıştım ama bir sürüyorsun bembeyaz oluyordu çocuk çok hızlı da emmiyor. Onu o yüzden sevememiştim. Şimdi de losyon olanını aldım daha hızlı emiliyordur muhtemelen yorumları da iyiydi
Miniminik1 Bende soltis stick güneş kremi çıkarmış yeni onu aldım. Daha bugün geldi, biraz sürdüm beyazlık bırakmıyor gibi ve sürümü de kolay stick olduğu için. Yine unutmazsam deneyince detaylı yazarım 🎀