canım üst üste jilet yaptıysan kalınlaşmış ve çoğalmıştır. hamilelikte cildimiz hassas oluyo acıyabilir ve acı kasılmaya sebep oluyormuş. ben o riski alamadım 32. haftada falan yapabildiğim kadar ben evde yaptım sonra çıkanları da epilatörle alıcam 4-5 gün temiz kalıyo, son hafta yapdam yeter