Evettt kanama, düşük riski, serklaj, sürekli yatış derkeen geldik oğluşum Aybars’ımla son gecemize 🥺🙏🏻 Bu zamanımıza şükürler olsuun 💙 Yarın sabah 8de hastaneye yatışımız yapılıcak. 37+0′da dünyaya gelicek inşallah bebeğim.. 1 hafta önce 2400dü kilosu, az miktarda kilolar aldığı için bayram tatilinin araya girmesini istemedik annesinin kollarında daha çabuk ve sağlıkla büyüyecek inşallah canım oğlum☺️☺️ Kuvöze girmeden, sütüm gelerek güzelce büyürüz umarım. Dualarınızda bize de yer verirseniz çok çok mutlu oluruz canımız teyzeleri 💙