Merhaba arkadaşlar
36+6 haftamızda 26.06.2023 tarihinde 16:30 bebeğim doğdu özel hastane takipliydim 2 hafta önce nişanım geldi, dün ağrılarım vardı ancak düzensizdi gece güzel uyudum bugünde sabah 11:30 suyum geldi. Ben korkuyordum anlamam belki diye ama anlaşılıyormuş. Suyum çok gelince hemen hazırlanıp evime yakın kepez devlet hastanesine gittik annemle 5 dk yürüme mesafesinde yürüyerek gittik sancım olmadığı için sadece bebeğin durumunu öğrenip ona göre de doktoruma yazıcaktım. Acil kadın doğumda 6-7 cm açık olduğunu söylediler şok oldum tabi alttan muayene zor izin verdim çünkü vajinismus rahatsızlığım var. Açıklığım olunca yatış vericeklerini söylediler ailemle görüşmek istediğimi söyledim ve çıktım muayene odasından. Bu esnada annem, eşime ve ailesine haber verdi geldiler ancak yatış için bilgi vermedik acil kadın doğumun önünde kolidorda bol bol merdiven çıkıp yürüdüm sancılarım geldikçe annem kayınvalidem belime masaj yaptı tabi suyum gelmeye devam ediyordu. Özele gitmedim açıklığım çok olunca doktorada haber vermedim zaten 6-7 santim olmuş mutluyum 2 saat kadar kolidorda tek takıldım bol bol dua aldım sonra sancılarım artınca yatışım için bilgi vermeye gittim hemen odaya aldılar nst bağladılar muayene etmek istediler alttan ama ben korktuğum için zorlandılar ve sen normal doğuramassın çatın dar kendini kasıyorsun vs dediler bide açılmam yine 6-7 cm olunca moralim bozuldu 😏😏 sırtüstü nst çekiliyorlar sancılarımı karşılayamıyordum odada tektim. Şükür ki yanımda telefonum vardı annemi aradım ben özele gidicem sezeryan olucam dedim bu 6-7 cm ağrısıysa 10vs dayanamam dedim🤷🏻♀️
Nst çözdüm ve çıkmak istediğimi söyleyip evrak imzalayıp çıktım
Vitaleye özele gidicez orda sezeryan doğurucam o an ki panikle 😂kayınvalidem hadi bide eğitim araştırma hastanesine götürelim aynı şeyleri söylerlerse özelde istediğin gibi doğur kızım o kadar sancını çektin dedi tabi herkes normal doğuma yönlendirmeye çalışıyor tamam dedim. Deli gibiydim sancım geliyordu hemen eğilip nefes egzersizi yapıyordum herkes tuhaf tuhaf bakıyor😂 eğitim araştırmada ismini öğrenemediğim abla beni sakinleştirip alttan muayenemi yaptı açıklığın tam doğuma gidiyoruz dedi ve apartopar gittik eğilmeme izin vermiyor çünkü istemsiz ıkınıyorum ‘’dur kız burda doğurma ‘’ diye diye doğum odasına götürdüler yarım saat bile sürmeyen bir doğum yaptım ıkınmaların nefes egzersizlerin süper dediler hep motivasyon konuşması yaptılar sağolsunlar onlar sayesinde bu kadar kısa sürdü 16:30 da doğdu kızım🥹 bebeğin yanda ölçümleri yapıldı ve kucağıma verildi çok mutlu oldum bebeği götürdüler ve 5:15 gibide ben dikişlerimle odaya alındım. Kaç dikişim var bilmiyorum sormadım az ya da çok bilmiyorum o anda hiç hissetmedim kesi atılırkende dikilirkende ilgilenenler hep gençti ve çok ilgililerdi.devlette yaptığıma pişmanmıyım asla tam tersi özele gitseydim normal doğuma izin vermezdim ve kesin sezeryan olurdum normal doğum olsa bile sonuçta yarım saatte doğurdum pişmanlık yaşardım eminim 🤦🏻♀️çok güzel bir doğumdu kızım yanımda yarın sabahtan evimize gidicez ama iyiki ilk devlet hastanesinden çıkışımı yaptım ve araştırmaya geldik
Allah iyi insanlarla karşılaştırsın 🤲🏻 ♥️♥️
Baya detaylı oldu hakkınızı helal edin sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸🙏🙏🙏