Csknnbuse Kızlar 38+3üz bugün sık sık afedersiniz tuvalete çıkıyorum ve ishal gibiyim, doğumdan kaç gün önce böyle olunuyor olan var mı benim gibi
Zeyneppp96 Csknnbuse ben bir hafta boyunca öyle olmuştum başka belirtim yoktu doğumdan önceki gün adet sancısı çektim sadece siz de dikkat edin kendinizi dinleyin
Csknnbuse prensmusta yanında başka bir belirtim yok ama 🤔 yani şöyle düzensiz sancı tarzı şeyler var dünden beri ama adet sancısı gibi hafif sancılar 🤷🏻♀️ ne zaman gelecek bu bebişş acaba ya çok heyecanlı🥹
prensmusta Csknnbuse bebek doğum kanalına girerken artık boşaltım sistemi fazla çalışırmışki,rahat bir doğum olsun diye,bağırsaklar fln temizlenirmiş.bizde 38+1iz ama öyle ishal fln yok bende😌sağlıcakla en kolay şekilde kucağınıza alın inşallah ☺️