Arkadaşlar size belki çok saçma gelecek ama 33 haftalık gebeyim. Ve son zamanlarda canım o kadar çok toprak çekiyor ki. Resmen aşeriyorum. Durduk yere canım yemek istiyor burnuma güzel güzel toprak kokusu geliyor. Kafayı yemek üzereyim. Başına böyle birşey gelen var mı ya