Düzenli gittiğim doktorum bugün randevumu iptal etti acil doğuma girmiş benimde iki gündür kasık ağrım olduğundan dolayı merak ettim bebeğin durumu başka doktora gözükeyim bayram vs araya giricek ne olur ne olmaz içimde kalmasın dedim. Doktora özellikle cinsiyeti öğrenmek istemiyorum parti yapıcaz diyip iki dk sonrasında cinsiyeti söylemesi ve bide üstüne başlıcam sizin cinsiyet partilerinize demesi güler misiniz ağlarmısınız