guzelanne01_ Aslannnnn ne sıkıntısı olacakki canım gebelikte riskin yoksa git ben gittim 20 haftamdan sonraydı
Yagmurmeric Aslannnnn gidilir tabi riskli bir durumunuz yoksa ama enfeksiyona çok dikkat edilmesi gerekir enfeksiyon riskli riskssiz bütün gebeliklerde tehlikeli ☺️
Pamuk Aslannnnn Doktorunuz bir riskiniz olduğunu soylemediyse tabiki gidilir.Hasta değilsiniz hamilesiniz.
Ipektoss26 Ben 31 de gittim bol bol yürüdüm gezdim sıcaktan korudum kendimi. Yediklerinize dikkat edin taze beslenin, sıcaktan koruyun kendinizi, doktorunuz da sorun yok dediyse ne ala 🥳