Aysemert12 canım hiç içmedim sigara ama içmemeye çalış sen sigara içiyorsun o da içiyor gelişimi geriler yada ölebilir birde sigara ortamında da durmayın bebeğe zararlı her türlü inşallah hayırlısı olur 🙏 pozitif ise sigarayı doktorunuza danışın sigara bıraktırmak için klinikler var olmadi oraya başlarsınız bence negatif çıksa bile bırakmaya çalışın zor zararlı sigara