Sedabagvama Vm medical park pendik hastanesinde Elif Uruç’a kontrole veya doğum için giden var mı??? Acil bilgiii
Prenseslerinannesiiii Sedabagvama selam canım ben ilk kızımı Sancaktepe devlet hastanesinde doğurdum ve elif Hanım da doğumum olmuştu. Ve başka doktor takiplı olmama rağmen beni inanılmaz rahatlatmıştı ve güzel bir doğum tecrübe etmiştim kesinlikle öneririm.
Sedabagvama Prenseslerinannesiiii merhaba benimde başından beri gittiğim tek bir doktor var oda elif hanım ama doğuma girip girmediğini bilmiyorum kendisi de bişey söylemedi öyle bilgisiz kaldım
Prenseslerinannesiiii Ben şuan ki hamileliğimde Göztepe MedicalPark ta eda Hanım a kontrollüyüm ve kendisinin girdiğini söyledi. Özel hastanelerde zaten girmesi gerekiyor bana göre
Sevo05 Prenseslerinannesiiii Merhaba hastaneden ve doktordan memnun musunuz? Muayene ve doğum ücreti hakkında bilginiz var mı?
Prenseslerinannesiiii Ben doktorumdan çok memnunum ben 8 haftalık hamile iken 22 bin tl ye doğum paketi aldım teker teker ücretlerini inanın ki bilmiyorum.