Merhaba tecrübeli anneler
Birkaç sorum var şimdiden teşekkür ederim 🙏
1.) Hastane çıkışının yedeğini 3 ay alan var youtube tan gördüm yenidoğan almak daha mantıklı değil
mi 3 ay yenidoğana olur mu
2.) ilk aylarda battaniye kullanmak tehlikeli diye duydum tulum giydirmek gerekiyormuş siz tulum mu giydirdiniz (bebeğim kış bebeği olacak )
3.) benekler için düz kafa yastığı satılıyor siz kullandınız mı . Kullandıysanız ne zaman kullanmaya başladınız
Yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim 🙏