nefessmommm AnnesiyimM53 iki haftadan fazla önden gitmesi veya geriden gitmesi iyi değil dedi doktorum bizim bebişimizde bir hafta önden gidiyor ama bence döllenmenin erken olmasından dolayı oluyor tıpta üstüne görme diye bir şey yok ama üstüne gören çok kadın var
AnnesiyimM53 262223-- ilk kızım engelli maalesef ve çok zayıf buda sağlıklı olsun kilolu olsun inşallah yapacak bişe yok
Bsrslr Bende bugün kontrole gittim 1 hafta önden gidiyor dedi doktorum daha önce bir düşük yaptığım için genetik dna testi yapılacak haftaya insaAllah birsey çıkmaz 🤲🤲
AnnesiyimM53 262223-- sağol cnm bnm 10. Kromozomu 16 kromozomuna yapışmış gelişim gerili var şuan 2 yaşında ama 7 aylık bebek gibi kilo alamıyor 6 kilo damağı yarık bacakları içe dönük doğdu
Bsrslr AnnesiyimM53 Rabbım şifa versin insaAllah tez zamanda bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🤲
ElaytA AnnesiyimM53 genetik dedi benimde iki hafta önden geliyo oğlumda aynıydı. Ben de eşim de iri doğmuş. O nedenle bu bebisin de iri olması gayet normal anormal bisey yok dedi bize doktorum