yinehamile Aselim24102022 kızım da göbeğim yayıkdı hep ekşi yiyordum, oğlum da göbeğim top gibi herşeyi yiyorum.
Adapte34 Deletedmom_103 bence benimki ters 😀 kızımda çok kötü geçiyordu bunda herşey tam tersi erkek galiba dedik kız dediler ama bence erkek hala 😀😀
Deletedmom_103 Adapte34 bugün o pipiyi görmeseydim kız umudum olurdu ama kordon mordan değildi o bariz pipi 😂
Adapte34 Deletedmom_103 ya bende pipi görmek istiyorum ama inanamıyorum da artık hiç bişeye 30. Haftadan sonra değişen doğumda değişen falan neler duydum bana da nasip olsun hayırlısıyla ya iki cinsiyeti de tatmak ❤️
Deletedmom_103 Adapte34 inşallah bende ikiside yok ama gönlüm önce sağlıklı olmasından sonra kızdan yanaydı cicili bicili, cilveli oluyolar diye. Bakalım doktor bu görüntüye rağmen kız çıkarsa doğum masrafları bana ait dedii bekliyoruz 😂😂
Adapte34 Deletedmom_103 hahahahaah ne iddialı bi yorum 😂 burda bir arkadaş 14-16-20-22. Haftalarda hatta detaylı ultrasonda bile kız dedikleri halde 32. Haftada erkek olduğunu öğrenmiş boş bacak arası vermişler her seferinde ama 32. Haftada şok herşey olabiliyor 😂 sağlıkla gelsinler ne varsa nasibimizde baş göz üstüne
Deletedmom_103 Adapte34 elimdeki ultrasona göre 30larda boş bacak arasına dönerse içerde kopardığına inanırım akmakaka doğumuda beleşe yaparım 😂
Mltsnl Deletedmom_103 😀😀 bana da 15. Haftaya kadar erkek dedi doktor ki bariz de belliydi sonra kız dedi ben diyorum yok pipisi vardı belki içine kaçmıştır diyor bu nasıl içine kaçacak 😀
Mltsnl Adapte34 yok ben dedim erkek o diyor kız doktorla doktorculuk oynadık resmen bide diyor yok kesin kız diyorum o zaman da dediniz kesin erkek yani bence hepsi boş dedim o zaman o takılıp çıkarılan bişey değilse ikizdir bir o gösteriyor bir o 😀😀