Kızlar 4 gun once spınal sezeryanla doğumm yaptım ilk gun aksamı çol fazla gaz sancım oldumm 2. Gun Fıtıl vererek tuvalete cıkmamı sağladılar. O gun 2 kez cıkabıldım. Suanda 2 gundur evdeyım o kadar çok bıtkı cayları kayısı hoşaflaru içmeme ramen bir türlü cıkamıyorum aynı sorunu yasayan var mı ne yapmalıyım tekrar aynı sancııyı yaşamak istemiyorum ?