ilk bebegimi normal doğumla yaptım ama ikinci gebeligim dusuk le sonuçlandı bazı testler yapıldı ve kan pihtilasmasi megilim varmış coraspirin verdi dr içmeye başladım ve gebe kalınca igneye baslicaz dedi.acaba bu ilaçları kullanip normal dogum yapan varmi ben çok memnundum normal doğumdan eğer hamile kalırsam yine öyle olsun istiyorum ama genelde igne kullananlari sezeryanla dogum yapıyormuş dr lar doğruluğu varmi acaba