Uykucukzz1 Hayırlı geceler kızlar. Birşey sormak istiyorum. Birkaç gündür sağ tarafımda kaburgamda bir baskı ve acı hissediyorum. Şuan 32+5 günlüğüm. Acaba hamileliliğin son zamanlarında olan bişey mi? Yoksa anormal mi?
esra_sak61 Normal canım sağ tarafına yatmamaya çalış dönem dönemde oluyo böbreğe baskı yaptiginda böbrek tarafında genişleme ve sancı yapıyor özellikle sağ tarafa yapıyor stres yapma sakin
Merveozl Uykucukzz1 magnezyum kullanıyormusunuz aynı şikayet bende de vardı magnezyum kullanmaya başladığımdan beri yok