Hilalhamzaa Kızlar merhaba ikili tarama testi 13+6 da yapılır mı yoksa cok gec mi olur cevap lütfen 😇
Hilalhamzaa Yelizka1998 feryaaksoy şuan zaten 11+5 im ben en gec nezman gidebilirimi öğrenmek istedim
feryaaksoy Yaptırabilirsin canım bayramdan sonra geç olabilir ama istersen yarın özel de yapabilirler aklında bulunsun yani 😊