Ben 3 gün önce 35 haftada doğum yaptım tansiyon dan , kuvezde az kalır dediler . Bugün kötüye gitmis durumu 😔 idrar yolu enfeksiyonm vardı ve doktor bunla ilgili sorun olcani söylemedi tek.doz antibiyotik krem verdi . Bebeğim şuan makinayla nefes.alyo. kilosuna haftasına hiç takılma Allahin izniyle sağlıkla alırsın kucağına . Üzülme strese girme sütün çok önemli şükür benim bugün.geldi sahip gonderiyorum 2 saate bir hastaneye hepimizin yavrularını sağlıkla kucağına versin rabbim