eymaKirpitiYcel Kızlar dogum yaptım dun 37haftalıktı ama sutun gelmedı ne yapmam gerkıyor bılgı verırımısınız
Durum eymaKirpitiYcel sicak su ile dus al ve dusun altinda goguslerine masaj yap bol su ic sivi tuket
Kumral60 eymaKirpitiYcel ten tene temas en onemlisi cnm gelir merak etme bol su tüket instagramda ebeayse var yazilarina bakabilirsin cok isine yariyacaktir.
Alvida @Esmaakdag Doğumdan sonra sezaryende olsak normal doğumda olsa hemen duş alabiliyor muyuz bi problem olur mu dikişler açısından acaba?
Esmaakdag Alvida benım doktorum al ama dedı uzun kalma hemeb al cık dusunu dedu bıde kurut sac kurutma makınası ıle dedı 2 gune hep dus aldım yaramda acıktı hep problem olmadı canım
Durum Alvida ben su gecirmez bant aldim sezeryandi dogumum yapistirdim dikislere dus aldim hic birsey olmadi
Kevser26 eymaKirpitiYcel ınstagramda bir ebe göğsünüze masaj yapmayı göstermişti masajla uyarmayı deneyin birde emzirmeden önce. internette meme masaji yazınca çıkıyor 🤗
Ceylanim eymaKirpitiYcel gozunuz aydın normal dogum mu yaptiniz 37. hafta da hide cisiyetini ne bebeginizin cok oldu kusura bakmayın 😊 eger normal dogumsa hemen bi dus alin bol bol su içinn yiyebilriseniz tahin helvasi yiyin bide hu ma na cay var sut yaoan oda cok iyi
Alvida @Durum Buda aklımda bulunsun normal doğum düşünüyorum ama seZaryen olursam böyle bant alabilirim👍🏻
Esmaakdag Alvida doktor gerek gorurse alın ama sudan cokta bısey okmaz onemli olan kuru tutmak canım korkma bısey olamz 😊
Kevser26 Esmaakdag https://instagram.com/ebeaysee?utm_source=ig_profile_share&igshid=1mi7pvzn9lyww Hesabi bu çok güzel bilgiler veriyor her konuda 🤗