Merhaba arkadaşlar geçen hafta doktoa gittim 36. Haftamdi bebeğimin kilosu 3200 du gelişimi iki hafta önden gidiyomus. Doğuma kadar 4 kilo olur dedi doktor epiduralli normal doğum düşünüyodum ama şuan çok kararsız kaldım 4 kilo bebek normal dogarmi . Çünkü hem anneyi hem bebeği sıkıntıya sokucak durumlar olabiliyomus vajina bolluğu, yada bebeğin kanalda sıkışması omzunda kırık falan olabilir diyolar doğumda . Bu konuda ne düşünüyorsunuz yorum yaparmisiniz?