1prensesannesi_ Hanımlar 30 haftalık hamileyim ve idrar yolu enfeksiyonum var karnimda sertlik oluyor bnde acaba bebek hareket ettiği için mi oluyor diyorum benim gibi olan anneler var mı bilgi alabilir miyim biraz 😥
peri5860 1prensesannesi_ Ben 🤗 Arada benim bebiş de toplanıyor sonra kendi kendine açılıyor kasılma oluyor sanırım bu adet sancısı gibi sancı oluyor bende de var idrar yolu enfeksiyonu. Bayramdan sonra sonuç gösterecem doktora. Baksın bakalım ne diyecek.
Kumsalakkus Benimde hep sertlik oluyor nedeni bilmiyorum 32 haftaligim şuan bilen varsa söylesin yoksa normal mi