imren_melinarya Lavnya benim 3. Hamileligim ilkinde spinal olmustum cok rahattim memnundum ikinciye genel oldum dr istegiyle ama o narkozu atmasi ayilmasi vs cok zor geldi bana simdi yine spinal olcam
Hsrt80 Ben 3 dogumum da genel sezaryan 4 hamileyim ikizlerim olucak genel olarak bayiliyorum bende panik atak var zaten amaliyet hanede fenalasiyieum o ortami herseyi gorunce onlar bayiltmasa ben kendiliginden bayiliyorum
minikmelegim_ Benim ilki spinaldi ama bu genel olacak benim isteğimle. İlkinde travma yaşadım o yüzden istemiyorum:)
Urasali Benimde ilki spinaldi bunda genel istiyorum. Genelde kendimize ne kadar süre sonra geleceğiz ? Gelir gelmez tümden uyuşukluk gidecek mi yoksa spinal gibi 4-5 saat yine uyusuk mu oluyoruz
tugbaugur Urasali beni odaya götürürlerken sallantıdan uyanmıştım 😅 öyle çok uyuşukluk hissi yoktu bende zaten spinal uyuşmadığım için genel oldum alelacele 😅
ipekmom_ İlk doğum ve spinal oldum beni çok etkiledi tahminimden kötğ geçti atak geçirdim o anda.. ama sonrası çok iyiydi.. ikinci olursa eğer normal doğum düşünüyorum sorun olmazsa,
Urasali tugbaugur internetten araştırdığım kadarıyla genelde kendimize gelince tümden geliyoruz doğru mu direk ayaklanabiliyoruz
Lavnya Hanımlar benimde 2. Hamileligim ilki 7 sene önce genel oldum , bunda da genel istiyorum… doktorum spinal tavsiye etti ama istemedim atak geçirmekten etkisinde kalmaktan korktum…. Genelde uyanır uyanmaz uyuşuk felan degilsin