dilos011 Tuanad korkutmak istemiyorum ama ben 2. De zorlandım yürüme kısmında bir haftada anca Kendime geldim diyebilirim
Hsrt80 Daha rahat oluyor tecrübeli siniz hemen toparlaniyorsunuz evde ilk cocuk olunca ben 3 sezaryan dogum var ikizlere hamileyim hic dogum degil evdekileri dusunuyorum hemen dogurup gelmek istiyor insan