Svgi06 benımde kasılmalarım vardı rahım agzı da 22 ye düşünce 30 ile 31 haftayı hastanede yatarak geçirdim. Ciğer geliştirici ve magnezyum tedavısı oldum. Erken doğumu önlemek için nidilata başlattılar. 32.hafta evde yatarak geçti. Zor bir süreç ama 1 gün bile kıymetli. Tavsiye olarak sürekli yatmanızı öneririm.