senoski evet canım en ideali 39 çünkü en son ciğer ve beyin gelişimi için iyi ve anne karnındaki birgün disaridaki on gününe bedel benim bebeğim üç hafta önden gittiği halde yinede ikinci hamileliğim sezeryana almadılar şuan 38+4 ultrasona gorede 40+3/41 haftalık diye gidiyor