Sabah 9da geldim hastaneye 4 sm aciklik vardi.Amma hic sanci hiss etmemisdim.39+6 olmusduk.Kontrol diye geldim yatisimi verdiler 🤣Suyun içine bir şey katdilar verdiler qalib suni sanci için.8sm e kadar cok az hiss etdim sancilari güle oynaya yemek yiye yiye cekdim🤣8den sonrasini hatirlamiyorum sancili oldu benim için bir ara beni sezeryene alin diye bagirdimi hatirliyorum.Doktor ne sezeryeni kız bebegin kafasi geliyo dedi tam acilmam olmus suyumu da zaten 8sm de doktor açmışdı eliyle.Su açıldıqdan sonra daha çok agrimaya basladi zaten.Aayy birde ne goreyimmmm aff edersiniz amma benden nasil bir diski cikiyo fazlasiyla sulu su gibi.Hemen aldılar masaya🤣Orda artik sanci degil ikinma geliyodu.Doktorum izin vermedi nefes al ver nefes al ver.Bi anda ikin dedi 3cu ikinmada çıktı yavrum amma irice cocukmus beni zorladi baya.Kucagima aldigim annn ne agrim ne sizim kaldi inanin.Sanki ikinan aci ceken ben degilimmis gibi.Sozum o yani cokta anlatildigi kadar korkunc degil.Doktorum suni oldugu halde bu kadar sanci olduğunu soyle yani kendi sancim olsa bu kadar olmuyomus.Ben yavruma kavusdum.Allah bekleyenleri kavustursun insAllah.Benim için dua eden her kese çok teşekkür ederim Kizlar desteginiz dualariniz için ❤️🌸😍