Sedavedoga benim beneğimde öyle olmuştu satılık olana kadar mama hiç vermedim satılık olunca pişman oldum hem meme hem biraz da mama verdim hemen toparladı memeyı tutma konusunda ağzı çekmede çok güçsüz dü emzik verdim o yüzden birde eğlayıp kendini geri çektikçe sürekli kaynanam ensesinden yatıştırdı Memeye iki dakika falan ağlıyor sonra tutuyordu . Şimdi tekrar doğum yapacağım bu sefer kesinlikle mama vermem falan demiyorum çünkü satılık olmasından iyidir , ilk çocuğum zaten iki ay falan geçince memenin tadına varınca bırakmıştı mamayı