prensesannesi__ Kızlar kalp atışı kaçıncı haftada duyuluyordu yaaa ben grip oldum doktora gittim baktı bebeğe kese var dedi iç kesede büyümüş dedi ama kalp atışı duyamadık haftaya pazartesi kontrol var o zaman duyulur mu acaba yaa stres yaptım kötü bişey varsa acaba diye 😔😔
gokcen3232 prensesannesi__ ben de bugün itibariyle 6+2 yim ve yarın doktora gideceğim kalp atışı için bakalım duyulacak mı 🐥
gokcen3232 prensesannesi__ bugün gittim ve çok silik duyuldu. Doktor sistemde kalbi atıyor dedi ama duyamadık sesi tam olarak
esra_sak61 Bende 8 haftalıkken duydum kalp atışını canım kese iyi iç kesende iyiyse sorun yapma daha erken olabiliyo
FKRKS29 Daha küçük o yüzdendir iç kese de iyi diyorsun endişe yapma bence ben şuan 7+6 yok 7+0 da gittim doktora kese 11mm büyümüş güzel dedi ama bebek yok gozukmuyo dedi , iç kese ile ilgili bisi demedi. Haftanız küçük biraz daha bekleyin sağlıklı olsun
prensesannesi__ FKRKS29 ayyy canım hayırlısı olsun hepimiz için inşallah güzel haberlerle 3 temmuz da gidicem bende inşallah duyarız güzel haberler alırız ❤️