noluyosanagenemiross Kızlar ben sezeryan oldum bugün 6. Gün pansuman yeni açıldı ve resmen bikini bölgemden kesilmişim böyle mi oluyor annemin dikiş izi kasıklarının üstündeydi benimki bikini bölgem de
UyarFamily noluyosanagenemiross benimde o şekilde canım doktor muayene ettiğinde sezeryandan önce çocuk aşağıda o yüzden biraz aşağıdan keseceğim demişti 😊
noluyosanagenemiross Brownie aynı yer ama benim dediğim aslında benim dikişim biraz daha aşağı doğru annemin dikişi karnının altında gibi yani
noluyosanagenemiross Masalada evet tersti onunla alakası var mıdır bilmem dicem ama zaten ayakları kasığımdaydı
Masalada noluyosanagenemiross olabilir benimde ters ti en son ayakları çok aşağıda olduğu İçin belki öyle oldu