Çok heyecanlıyım ve birazcık korkuyorum sanki suni sancıyla doğumum başlatılacak suyumda azalma olduğu için doğumum erken olacak sadece 10 gün erken geliyor bizim bebe 😊 39. Haftadayım.
İlk doğumum o yüzden suni sancı nedir bilmiyorum tedirginim kızlar duanıza beni de katın 🙏🏻