Gulsummldr cnm bence ağrı oluyor diye düşündüğümüz için ağrı oluyor. Ben sezeryan ile doğum yaptım erkenndogumdu hiç unutmuyorum 2.günü koşarak hastaneye gittim sanki hiç ameliyat olmamışım gibi kimse beni zaptedemedi ayağımda ev terliği ile koştuğumu hatırlıyorum ya manevi olarak acım daha ağır bastı yada sezeryan çok ağır gelmedi tabi şöyle bisey var benim haftam küçüktü belki o yüzden ağrı olmadi sadece ilk ayağa kalktigimda bi ağrı olduğunu hatirliyorum