Neden hemen vicdan yaptırıyorsunuz ki. Durumu yok belki ciddi anlamda. 3 küçük evladı var öyle olsa onları da yapmazdı belki ama şuan durumu müsait değil maddi manevi fiziki olarak bilemeyiz. Ben 4 sene sonunda gebe kaldım ama benim başıma böyle bir durum gelse ben ne yapardım bilemiyorum. Rabbim Yardımcınız olsun. 🙏🏼