zeytin_ Kızlar normalde bel fıtığım var çok şükür çok ağrı yapmıyor ara ara çok iş güç yapınca şiddetli oluyor bel fıtığının hamilelikte olumsuz yönleri olur mu daha çok bel ağrısı gibi birde sağdan soldan duyumla normal doğuma engelmis öyle mi zorlama olduğundan dolayı fıtık patlar gibisinden bilgisi olan var mı hani doktor zaten bikgilendirir ama yinede sormak istedim ☺️
Sumeyyeae zeytin_ benimde vardı hamile kalmadan yataktan zor kalkyodm sürekli ağrırdı berbat bişey hamile kalınca o ağrılardan eser klmadı sonra doğurdum sonra bi daha doğurdum şimdi tekrar hamileyim ve o zamanki gibi bi ağrım yok ama çok iş yapsam ağrır.bide herkesin bir olmayabilir bende böyle oldu yani kendi kendine yok oldu fıtığım ama sende başka olabilir ağrın olursa doğum çok zor ama olmazsa korkma
Duru_10 zeytin_ fitikla normal dogum yaptim bende patlamadi ama kuyruk sokumu kemigimi kaydirdi sonrasi felaket iki kat agri 4 yil gecti ustunden simdi yine hamileyim agrilarim daha beter durumda aksamustune dogru topallayarak geziyorum cok is yaptigim günler yuruyemiyorum zaten 😑
Minigininannesi zeytin_ belimin 3 yerinde fıtık var yaklaşık 8yildir biliyorum. Son aylarda biraz ağrı fazlalaşıyor. Onun dışında ilki normal doğum oldu hiç bir sorun yaşamadım ve doğumum çok uzun sürdü ona rağmen sende bel fıtığı var yapamazsın demedi hiç bir doktor. Sadece doktorunuzu dinleyin ağzı olan doktor oluyor 😀
Baahar4549 zeytin_ bende de 2 tane var ve kuyruk sokumumu da kaydırmış. daha 12. Haftadayım ama evlendikten sonra 15 kilo aldığım için şimdiden deli ağrılarım oluyor son aylarda ne yaparım bilmiyorum. Bir de vücudun ağırlık merkezi değiştiği için zaten zorluyor Allah yardımcımız olsun. Fizyoterapist bir arkadaşım bazı egzersizler verdi onlarla biraz rahatlıyorum.
_tuuggcce_ Daha doğum şeklini konuşmadım doktorum ile ama sezeryan tercih edeceğim. Çünkü 2 tane var bende de ve bir tanesi patlamaya meyilliymiş. Doktorlar hep ameliyat diyordu. Riske atmak istemiyorum. Doğumdan sonra bel fıtığı ameliyatı çok zorlar beni 🥺
asiyeninannesi Duru_10 bu olayın tedavisi yok mu aynı dert bende de var ama fıtık değilmiş belim kaymıştı bi kere
Mineberat Bendede var en son 5 yil once baktirmistim suan ne durumda bilmiyorumbir cocuk dogurdum sezeryan ama doguma kadar sirt ustu yattimda saga sola donemiyordum aglayarak kalkiyordum cok aci verici rabbim kimseye yasatmasin valla
Melekayyildiz Bende fıtık değil ama romatizma var, 11 haftalik hamileyim aşırı derecede bel ağrısı çekiyorum. 🥺 Umarım sizde öyle olmaz, normal doğum hakkında bilgim yok ☺️
Duru_10 asiyeninannesi cok geçmiş olsun ben birkac doktora gittim kaymanin tedavisi yok dedi ama bilen kisiler yerine oturtabiliyomus kemiği
arirangg zeytin_ Doğum kısmını bilmiyorum ama temizlik konusunda doktora azıcık temizlik yaptığında belim tutuluyor dedim. Direkt fıtık var mı dedi. Düzleşmeyi de fıtığı da artırır, temizlik hiçbir şekilde yapmayacaksın dedi😔