İyi geceler hanımlar 27 haftalıkken şeker yüklemesi yaptırdım doktor bebegin 1 hafta önde gittiğini ve biraz kilosu 50 gr fazla dedi ben test yaptırmayacaktım ilk gebelikte yaptırmadım bebek iri diyince korktum şeker düşük cıktı. Gebelik haftasına göre önde giden ve kilosu biraz fazla olan anne adayları var mi ?