Iyi geceler kızlar
Ben henüz hamile değilim ama istiyorum bu günlerde aşırı bel ağrım var ve büyük ihtimal yarın mr falan çekinmeye gideceğim.
Sorum şu gebelik düşünenler yüksek radyasyona maruz kaldığı anda o ay gebe kalmak istese zararlı olurmu yani yumurta dollenirse riske girermi düşük vs gibi bilgisi olan var mı?