EsenBursa Sakaryaya tasindigimizdan oturu burada doktor tavsiyelerinizi bekliyorum. Bugun konak hastanesine gittim. Ama gidip memnun kaldiginiz doktorlar var mi acaba ?
SelimsMom Beyhekim Hastahanesine Sevilay Bozkurta gidiyorum, çok memnunum. Mümkün olduğunca normal doğum yanlısı. Ebeleri çok ilgili. İşini bilen bir doktor 🙋♀️