crazymommy Herkes 2. Trimestera hamileliğin balayı diyordu. Benim 1. trimester’ım okadar sorunsuz geçti ki ne kanamam ne ağrım hiçbiri olmadı. Bolca yürüdüm , gezdim arada mide bulantılarım oldu ama keşke midem bulansa da lekelenmem olmasa. Ne zaman 2. Trimestera geçtim en ufak hareketimde leke gelmeye başladı. Sürekli yatıyorum. 16. hafta bitti balayı falan yok yanii 😂😂 Allahtan bebeğim sağlıklı şükürler olsun onda bir sorun yok da öyle motive oluyorum 🙃 Nasıl geçecek bu 5 ay yatarak hiç bilmiyorum 🥲🥲🥲
Deletedmom_103 crazymommy bende de 1 o kadar rahattı ki arada bulantılar dışında hiç bişeyim yoktu. Gören sen nasıl hamilesin diyodu. Ama 2de acayip şekilde ağırlaştım nedense bazen nefes almak bile yoruyor hatta yemek yemek bile. Zaten havalar sıcak insanı iyice bayıyor. Dışarı çıkıp yürümek iyi gelecek bana ama hava o kadar sıcak ki dışarı adım atsam asfalta yapışıcam gibi. Bugün kontrole zar zor gittim 🙄🙄
Kalbiimde2can crazymommy benim 1. Cok kötüydü bulanti hastalik bi türlü kendime gelememistim 2. Cok sükür cok güzel gecti derken 3. Girdim girmez olaydim derdirtiyor resmen yürüyemiyorum nefes nefese kaliyorum bazen bacagimi zor kaldiriylrum tansiyonum desen yerlerde her an bayilma tehlikesiyle karsi karsiyayim kaburgalarim kuyruk sokumum vajinam öyle bir agriyor ki ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum😭
anneoluyoruuumm16 crazymommy aşkım benimde öyle 2. Trimestere geçtik zehirli guatr çıktı sürekli ilaç kullanıyorum hani balayı diyenleerr
Zeynalnaibe crazymommy bende 1 zor gecti ikinci trimestr rahat şükür sancım oluyor ama lekelenme falan olmadı birincini yatarak geçirdim o kadar lekelenmem düşük riskim olduku
crazymommy Deletedmom_103 Evet yaa sıcaklar gerçekten mahvediyor yaz seven insanları asla anlayamıyorum 🫢😂😂 Neyse sağlık sorunun yoksa şükret beybi gerçekten en zoru o psikolojik olarak 🥲
Muhkub60 Valla aynen öyle 1. De 1 aylık bi bulantı süreci dışında zorluk yaşamdım maşaallah sadece iki kere hasta oldum o zorladı onun dışında hamile gibi değildim.. 16 ya girdim gireli ağrımadık yerim kalmadı. 25 olduk kasık bel karın bacak ayak nefes darlığı o kadar zor ki. Balayı diyenlere çok özeniyorum vallahi. Şu riskli 2 buçuk ayıda atlatsam Allah’ın izniyle rahatlicam. Her hafta doktor kapısı çalıyom 2 aydr oram buram ağrıyor diye. Dün aylar sonra dışarıda dolaştım iki üç saat bugün oğlum hasta oldu hastanyle onunla uğraştım belim sanki ortadan ikiye ayrılıyor kopuyor hiç ayakta kalmaya gelmiyor vücüdm. Hele ayaklarımın üstüne basamıyorum. Mecburen parol almak zorunda kalıyorum dayanmaayıp
Muhkub60 crazymommy sağol cnm. Valla ilk başlarda enfeksiyon dan dedıler 3 kere toz kullndım 1 ay içinde ama fayda etmiyor 2 gün iyiysm sonra yine kötü oldum hep. Şmdi de hemen belim backlarım tutuyo magnezyum da fayda etmiyor. Bide ağri oluyo diye hep dinlenme modundayım evdeyim ya oyüzden hareketi kabul etmiyor sanirim bünyem
crazymommy Muhkub60 Kıyamam yaa ağrı da zor bide oğlun varmış onunla ilgilenmek zorundasın Allah yardımcın olsun canım neyseki çok az kalmış benim önümde daha çook uzun bi süre var 🥲
Kalbiimde2can crazymommy evet ama simdide burnumdan geliyor sanki hersey 😐 33+5 haftaligim canim artik bir an önce kurtulmak istiyorum bide bir oglum daha var onu okula gltür getir derken sürünüyom resmen😬
peri5860 Ay kuzummm sen hele bir de üçe gel 🤣🤣 Benim hiçbiri balayı gibi değil valla umarım bu üçüncü iyi olur dedik kramplar, gece yatamamalar, kasılmalar… Yeni 30 haftalık olduk kızımla ama ben şok ben iptal 🙄😂
crazymommy peri5860 En azından o haftalarda kaybetme korkun çok çok azalıyor canısı. Beni en çok mahveden korkutan şey kaybetme korkusu. Psikolojik çöktüm yani 😂
peri5860 crazymommy Aaa şu forumda ara ara 38 haftaliktik kalbi durmuş ölmüş diyenler vs oluyor 😔😅 Çok zor bir anne için tabi o kadar hafta taşı içinde hisset ama bakmışsın bebiş cennete gitmiş tekrar. Ama annem şey der hep yiyecek ekmeği var ise ne yaparsan yap düşmez bir şey olmaz der. Haklı yani sen de akışına bırak kendini tabiki temkinli ol ancak annemin de dediği gibi onun dünyaya geleceği var ise gelecek emin ol 😂
1122esraesila Bende 2. Trimestere geçtiğim gün kanamam oldu iki gündür devam ediyor bebekte bişey yok diyorlar ama insan tedirgin oluyor çünkü olağan bir durum değil
tilbis ayni şekilde 1de hiç hamile olduğumu anlamadim 2ye geçince bi halsizlikler bi ağrılar bi yataktan kalkamamalar sonuna doğru toparladım oh derken 8.aya girdik ben hiç bir şey yasamamisim dedim çok fena buralar :( ne yatabiliyosun ne oturabiliyosun ne donebiliyosun nefes darlığı karın gerilmeleri kasılmaları bacak ağrıları :(((