Kubra2626 içim rahat edemiyor nedense dersin, kardeşimi o haliyle hatırlamak istemiyorum. Yeni başlangıçlar yeni nefes böyle çoğalt bence :) benimde kardeşim vefat eden kuzenimin ismini çocuğuna koymak isteyince aksine benim annem babam, ki çok severdik, kaderi de benzer düşüncesi hep akıllarında vardı istemediler hiç. Bir de arkadaş çocuğu taşıyan bizi büyütecek kişi biziz, nedir ailelerin bu kadar iddialı olmaları ben anlam veremiyorum.Ailemin ve hatta eşimin bile söz söylemeye hakkı yok. Ben büyütücem isimlerini de ben koyarım bitmiştir. Net olun siz de dediğim dedik olun olmaz mı ?