Masalada senoski hayır çok iyi 2 kg 500 gramdan sonra doktorlar zaten diyorlar çok iyi zayıf olan bebeklerde doğumdan sonra çok gelişiyorlar. Benim de senin gibi yani hiç şey yapma zaten daha var sana beslenmene dikkat et 3 kg’a çıkarsın