MelikeBlbl16 Hafif pembemsi bir kanama geldi günlük pedime. İnsallah ufaktan baslıyor doğumum. Kasıklarımda biraz huzursuz. 39+5teyim. İnsallah bayram şekerim hayırlısıyla gelir 🫠
Gamze-gmz MelikeBlbl16 nişan genelde biraz daha koyu renk ve sümüksü pıhtı şeklinde oluyor. Benim ilk gebeliğim de öyleydi kırmızı kahverengi Pembe karışımı bi pihtiydi
MelikeBlbl16 Gamze-gmz vallahi bilmiyorum. Hic yasamadım öyle bir akıntı. Agır spor yapıyorum. Bugün de yaptım. Ve kasıklarımda hic olmadıgı kadar ağrı var. Hayırlısı olsun artık. Kişiden kişiye değişir tabi 🙂