Yakamoz43 hamileliktendir hormonlar felan çocuk doğunca rahatlarsın olur böyle şeyler hamilelikte boşver tartışma felan daha çok yıpratır ilişkiyi hamile olunca biz kadınlar alıngan sinirli oluyoruz ama sonunda değiyo bence kolay değil somuçta içimizde bi can taşıyoruz biz kadınların görevi zor