Fatma-1024 Kızlar 14 haftalık hamileyim bulantılarım henüz durmuş değil ve bu ilacı kullanmadığımda günü asla çıkaramıyorum. Doktorum güvenle kullanabilirsin dedi ama çevremdekiler susmak bilmedi kullanma iyi değil vs diyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz
ardengunes Fatma-1024 kusturmuyo ama iç bulantısı gibi garip bi durum oluyo ben kullandım kullandım sonra kendim bıraktım bi süre sonra o bulantida geçti
Zeynepp054 Fatma-1024 Ne biliyorlarmışta iyi değil diyorlarmış ya ne kadar gereksiz yorum yapan insanlar var. Ben kızımda 20.haftama kadar içtim onu içmediğim gün kendime gelemiyordum bana iyi geliyordu. Hiçte birşey olmadı kızım şuan 7 aylık gayette sağlıklı.. herkes herşeyi çok biliyor. Size iyi geliyorsa kullanın
Hmyraltnts Fatma-1024 Üf şu boş konuşan insanlara deli oluyorum çok biliyorlarsa doktor olsunlar ya 25+5deyim hala kullanıyorum ilk zamanlarda günde 4 tane içiyordum çok kötü geçirdim 2 tane fayda etmeyince doktorum 4 tane içebilirsin dedi. Şimdi 2 3 günde bir felan içiyorum 2 tane sadece gece. Doktorun kullanabilirsin dediyse elaleme susmak yada sana onları duymamak düşer canım gayette kullanabilirsin. Çok şükür bizim bir sıkıntımız yok 🤲🏻😍😘
gokcetugumm Ben içiyorum bilmiyorum neden iyi değil diyorlar icmezsem de ne yiyebiliyorum ne bulantım geçiyor içince iyiyim ama
Aaa122 Valla ben ilk zamanlar içiyordum faydası olmuyor sonra gece yatmadan 2 tane içtim öyle biraz faydası oldu onda da çok sersem gibi yapıyor gözümü açamıyorum.Kusmam bitti bulantım var ama içmiyorum artık 12. Haftadayım
cancik Kim iyi değil diyor allah aşkına doktor veriyor ya doktor B6 vitamini var içinde o şekilde engelliyor bulantıyı ne cahil insanlar
PervinY Fatma-1024 Bende kullanıyorum ve bırakmayı kaç kere denedim aşırı bulanıyor midem bişey yiyemiyorum. Gebeler için yapılmış bi ilaç zararı olucağını düşünmüyorum. Beslenememek çok daha sağlıksız bence.
fizikcianne Fatma-1024 6. Haftamdan beri kullanıyorum. Suan 18 haftalığım hala kullanıyorum ne yapayım bir gün içmesem günüm rezil oluyor
Hfdkmn Fatma-1024 doktor tıp okumamis cevredekiler okumus herhalde hayret birsey ya herseyde fikir sahibi millet ayar oluyorum bilip bilmeden herseye yorum yapm cevredeki insalara doktor sorun görmedigi sürece kullan canim takma sen
Zeyno19 Fatma-1024 prilam bulanti ilaclarinin icinde en hafif olani 9 ay kullanipta hic sıkıntı yasamayan birsuru insan biliyorum benim malesef cok kotu durumda oldugu icin zofer ve serum aldim hep ona ragmen oglum cok saglikli hicbisi olmaz zarari olsa zaten doktor vermez
BirazbundanBirazondan1 Fatma-1024 ben 25 haftaya gireceğim hala içiyorum gece yatarken içiyorum. 2 kere bırakmayı denedim. Kusmalarım geri geldi. Butün gün sersem gibi dolaşıyorum midem bulanıyor diye dolaşıp su dahi içemedim. İlaçla çok rahatım. Bırakın konuşsunlar he deyip bildiğinizi yapın
Omerkazim Fatma-1024 bende aldim cnm.doktorum yazdi sadece 1 gun icebildim cokta guzel rahatlatmisti beni acliktan öluyordum. Yedim ictim o gun ama yan etki yapti biraktim kusmalara bulantilara devam😔
Harvicell Fatma-1024 doktoruma güveniyoeum zararlı olsa zatwn vermez ama bende hiç işe yaramadı 2-3 gün kullandım baktım etkisi yok boşu boşuna kullanmadım
Leylagyk Fatma-1024 bn her iki hamileliğimde onu içtim ve çok da iyi kusmaktan ölür iken o geçirmişti