LinaCeren Kızlar hemen yazın 36 haftalığım bebeğim çok hareket ediyor ve kaşık ağrım var doktor a gitmeli miyim
Hiram_17 Bende 36+1 bugün baya kasık ağrım oldu bebekte baya hareketli kasiklarda sanki adet olacakmış gibi ağrı girip çıkıyor normal mi bilemedim rahimde de batma oluyor ara ara
Ayse723 Hiram_17 çıkmadı, doktorum bu haftalara göre bu ağrılar normal dedi. Rahim kendini hazırlıyor, kaslar fln kasılıyor
BBeeBBeeKKoo Bende 36+3 karın ağrısı kaşık ağrısı bel ağrısı ne ararsanız var Nst ye girdim sancım çıkmadı yalancı sancılar dedi doktor :))