Mihranur ben 5-6 ay boyunca düzenli regl oldum ilk gebeligimde, hatta çocuğum olmucak diye ağlıyordum , 4 aylıkken halam bı gün dediki git bı test al karnında kıpırtı var sen hamilesin dedi kaset test aldım iki çizgi çıktı beta verdim baya yüksek çıktı hastaneye gittim doktor çok şaşırdı çok nadirde olsa goruluyomus .
Bünye hamile olduğunu algilamiyomus
6.aydan sonra kesildi
(Şu an 2 gebeliğim , ama bunda öyle bişey yaşamadım)